Wednesday, March 18, 2009

Anak menakan kesayangan

Ni ala anak menakan aku..anak sulong abg sulong aku(aku panggil along)..anak menakan aku ni baru ja berusia 7bulan..ni gambaq terbaru aku ngan dia..amacam?comel tak..comel macam pak menakan dia jugakla..kekeke..lepas ni bila plak bleh dukung diapun taktau la...sebab dia dok kat putrajaya...nanti dia balik sini mesti dah merangkak laju dah..,lupa plak nak habaq nama dia...kekeke...nama dia nur amani batrisya bt mohd asrhit...
ada lagi 2 orang anak menakan aku tapi jarang jumpa depa sebabnya depa dok jauh nun...kat sabah nu...yang lagi 2 orang tu anak abg aku yang ke-2(angah)...abg aku keja kat sabah..so,memang jarang2 la jumpa anak dia..sekali sekala depa balik mai sini dah bleh gadoh2 ngan aku dah..kekeke..nak tengok gambaq lagi 2 orang anak menakan aku??..tunggu sat na...
haaa...yg angah aku dukung tu nama dia shah izareen..kak dia yg berbaju pink tu nama dia shah izatul...

1 comment: