Thursday, May 28, 2009

Barcelona menewaskan Manchester United 2-0 untuk menjulang trofi Liga Juara-Juara menerusi jaringan Samuel Eto’o dan Lionel Messi pada perlawanan akhir yang mendebarkan di Stadium Olimpik Rome awal pagi tadi... Eto’o meletakan juara Sepanyol itu di depan pada minit ke-10 dan tandukan cantik Messi pada minit ke-70 mengesahkan Barcelona memenangi kejohanan peringkat kelab Eropah paling berprestij buat kali ketiga.. huhuhu...70minit aku tunggu jaringan dari Messi..xsia2 aku p tgk fnal smlm kt kedai gani charkoteow ngan adik aku n sorg fanatik fan Man U...huhuhu... tidoq xlena la kwn aku sorang tu...mai opis muka seduit laaa...hahaha... dah tu xmau on YM dah...slalu dia ja dok cari gadoh kat web ft nu... hr ni dia xonline langsung laa...hahaha.. sronoknya aku tgk muka seduit kwn aku tu...hahaha... p/s utk kwn aku tu...xpa..thun depan cuba lagi...ekekeke..

No comments:

Post a Comment