Monday, May 25, 2009

Reunion DTK2006 PSP

Salam smua kwn2.....
harap2 smua sht hendaknya..lama kita smua jmp kan?so,sbb lama xjumpa ni,aku nak ajak la hgpa smua jumpa...kita buat reunion.smua ni giha yg mntak aku bt(mentang2 la aku wakil kelas...sptutnya kna bg kat tok ketua kita nu...si PARON...kekeke)...slps mmbuat prbncangan berteknologi tinggi ni(guna YM la...kekeke),so aku cdangkn kita bt reunion kat ngeri poli kita stdy dlu tp bkn kt sbrang jaya la...kita bt blah pulau..mcm yg kita bt bakaq ayam kt fringgi tu..aku harap hgpa smua dpt la mai utk memeriahkn suasana kat sna nnt... Tarikh : 25 & 26 Julai 2009 (time ni gaji dah dapat aaaa...jgn kata xckup duit plak...aku dh inform awai dh nii..) Tempat Pertemuan : Akan diberitahu kelak...mgkin area Bt Fringgi jgk kot..sbb pg tu kita nak bersuka-ria Penginapan : TM Resort(Sri Intan Tanjung Bungah)...2hari 1mlm (tempat penginapan ni hasil idea farah ayaq...kekeke) Check in : mungkin dlm kul 2.00ptg...(sesudah bermain sukan air puas2 di bt fringgi) Penyertaan : Untuk kelas DTK6B2006 shja...klu nk bw psgn tu bleh jaa.. Bayaran : Sewa apartment ngan BBQ shaja..(bajet dlm rm100@kurang) Aktiviti :- 1) Siang - bermain sukan air(jetski,banana boat,dsb) kt area bt fringgi 2) Malam - buat BBQ mcm kita bt dlu2 tu...(kelengkapan BBQ nnt aku uruskan)... ini smua adalah rancangan awal ja...klu sesiapa ada cadangan yg lebih menarik,sila beri komen...cadangan dan komen hgpa smua amatlah diperlukan utk menjayakan reunion pertama kita ni...insyaAllah

No comments:

Post a Comment